måndag 25 oktober 2010

Vänskapsskola.

Visst är jag stolt över alla mina fyra barn. Mitt varma modershjärta klappar dock ett extra slag när jag kommer in i lekrummet och ser resterna efter Febes vänskapsskola.

Vi har en hel radda med grannungar som ränner här dagarna i ända och jag misstänker att Fröken Febe gett sig den på att få pli på dem allihop. Hur det går med den saken får framtiden utvisa, men en sak är i alla fall säker: De har fått med en riktigt envis liten pedagog att göra.





Nu är frågan följande: Är du en "bra ven"? Om inte, kommer Febe garanterat att starta en studiecirkel inom kort. Det går bra att anmäla sig via bloggen.

3 kommentarer:

fokini sa...

Haha, underbart!

Hanna sa...

Nä va hon är söt den ungen!!!!Inte nog med att hon är mattelärare!

Anonym sa...

Fantastiskt! Underbara kids du har, Rakel. Synd att ni bor så långt borta...

Kram,

Tove