måndag 8 november 2010

Hemligt värre!

Febe har lärt sig hur hon kan skriva hemliga medelanden med citronsaft. Hon komponerade ett till oss var. Är det någon som har sett "National Treasure" med Cage? Jag kan från och med igår rellatera till Jon Voights ångest när Cage försöker få fram det hemliga medelandet på det där mycket värdefulla självständighetsdokumentet (Ni förstår vad jag menar).

"Hej Mamma. Jag älskar dig. Derför jer jag (bortbrännt, hoppsan!) dig den här. Hälsningar Febe."

Jag får nog jobba på mina ta-fram-hemliga-medelanden-skills. Helst innan jag får för mig att jag ska smälta ner mina vigselringar eller demolera någon annan form av kärleksbevis från någon i familjen.

1 kommentar:

lillamamman sa...

För att inte tala om innan du går loss på alla gamla möbler runtomkring dig...
=)