onsdag 25 februari 2009

Körkort - Check!

Idag är lyckans och glädjens dag. Jag klarade min uppkörning och har körkortet i hamn, så att säga. Men som vanligt passerar varken större eller mindre händelser varken obemärkt eller okomenterat. Denna gång var det Febe som ville dela med sig av sin livsvisdom och sina genomtänkta slutsatser till både Limpan och mig:

Till Limpan: "Vá bra! Nu behöver inte du skrika åt mamma mer, när ni kör."

Till mig: "Det är ett mirakel! Jag bedde att du skulle få ditt körkort och så fick du det! Det är ett mirakel!"

7 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis vännen!!! Stora kramar!

Frida sa...

*skratt* Hon är inte så lite vis den där Febe! Och superstort grattis från oss. Jag kommer ihåg känslan av frihet och success! Njut och ut och kör i tid och otid! Kram

Anonym sa...

GRATTIS! :)

Anonym sa...

grattis rakel vad härligt, tänk vad vi e duktiga som klarat det!!!!!! nu kan du göra som jag, lämna barnen o man hemma o åka o shoppa helt själv-underbart!!!
kram emy

lillamamman sa...

Massa grattis, till såväl underbara ungar som till efterlängtat körkort.

Ems sa...

Storgrattis!
Även jag körde med min man med (3)barnen i bilen så jag vet vilken PRESTATION det är att ta det, ekonomiskt, praktiskt och tidsmässigt. Fantastiskt! Grattis igen!

emelie sa...

haha!