tisdag 29 december 2009

Det värsta är över och nu är det nedförsbacke.

Nu var han äntligen ute. Om ni nu skulle vara intreserade av att veta hur det gick till, så har min underbare make delat med sig av det på sin blogg som finns länkad här på sidan om. Jag nöjer mig med att sakta låta allt falla ned i glömskans hav för att enbart återuppstå vid ljudet av mitt eget klagande "Ja, just det. Nu minns jag." vid en eventuell förlossning av ett femte barn. "Jaha!" säger ni, "Ett femte barn." "Inte troligt." säger jag.

9 kommentarer:

lillamamman sa...

Grattis kära Rakel, vilken underbar liten grabb och vilken härlig julgåva! Ser fram emot att få träffa honom framöver.

Kramar,
Tove

hanna-mia sa...

Grattis Rakel! Ännu en sötnos till syskonskaran Hugosson! :)

Elisabet sa...

Grattis Rakel! Vilken underbart söt liten kille! Kan inte annat än att hålla med Hanna-Mia :D Hoppas ni alla mår bra och att ni får ett gott nytt år!

Susanna sa...

GRATTIS rakel! verkligen! tänkt så mycket på dig! KRAM

Anna sa...

Grattis till ännu en fin liten son! Och, wow, vilken kämpe du är!!

Frida sa...

Och efter att ha hört om er fjärde resa tror jag inte att ett tredje är så trolig här hemma, fast å andra sidan har ni nu ert fjärde barn i famnen och det vore ju trevligt med ett tredje i famnen... eller hm. GRATTIS hursomhelst! Du är min hjälte!

Unknown sa...

Han är helt underbar! Längtar till jag får träffa er igen!

Agda-Magda sa...

Grattis till en fantstiskt vacker lillprins! Har läst Linus redogörelse, och förstått att du fick kämpa hårt och länge. Du är en hjälte, stor kram!

Unknown sa...

Ja, det är slut:( Igår bakade jag pizza utan puck...inte samma sak!
Välkomna!!!