fredag 4 december 2009

Önskelistor.

Det har blivit dags att samla in årets önskelistor. Flickorna är så stora nu att de skriver sina själva. När jag fick dem igår, insåg jag omedelbart att detta var bloggmatrial.

Janas önskeliska:
en kanin. levande.
sygrerer
en hund. levande.

Febes önskelista:
Plongbok.
Pengar.
Dubelvangn.
Baridåkor.
Dåkläder.
Leksakhästar.
Slut!

Det är inte svårt att gissa sig till vad som kommer att införskaffas till Jana. Ledtråd: Det kommer inte vara levande. När det gäller Febe, kan vi notera att hon verkkligen tagit fasta på det har med punkt och stor bokstav. Jag tror att fröken Maria skulle vara stolt.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Jennifer tjatar också om ett husdjur för tänk så mysigt det skulle vara är hennes argument. Själv ser jag inte det mysiga i att gå upp ännu tidigare på morgonen för att gå ut med denna hund.

Rakel sa...

I hear you.

Hanna sa...

Rakel jag är såååå stolt över dig just nu när du ligger inne på förlossningen! Du är så tapper! Blir en fin julklapp! Kram