tisdag 22 april 2008

Inte roligt längre.

Beräknad den 19:e. Idag är det den 22:a.

7 kommentarer:

Linda Wall sa...

Du får ta och kavla ut honom helt enkelt! :)

Anonym sa...

Förstår det...han är nog snart på väg...

Anonym sa...

Vet precis. Gick själv över 10 dagar innan de gjorde något åt det hela. Han trivs helt enkelt!

T.

Anonym sa...

ooooooooo!!! snart snart snart... tänk om det är just nu!!! nu när ja sitter å skriver... vem vet... jo du... å linus... å harry:)

Frida sa...

Stackare. Elias dröjde 12 dagar och jag höll på att bli tokig men höll vacker in utåt till alla som ringde och undrade om det inte hänt nåt. "Tror inte det, då hade vi väl hört av oss!!!" Stort lycka till. Den kommer ut. Har man stoppat in en bäbis kommer den ut så småningom. Det är liksom en sanning. Frågan är när och hur.

Anonym sa...

Hej på dig.( Detta skrivs av din granne som du pratade med igår, som heter Linda och känner Ida :-D)
Jag håller tummarna för att den lille får/har kommit snart.
Jag hittade dig visst på internet, det var ju inte svårt med ditt lite ovanligare namn. Det verkar som att ni känner min kusin Maria och hennes man Christian på krönikegatan?

Anonym sa...

Jag liiiiider verkligen me dig å ber att han ska titta ut snart. ses imorgon på lunch iallafall om han inte ploppat då:-)

/Hannis Pannis